2011-04-12
 09:45:18

Ingen daim


I MÅL!


Daimen uteblev.
Istället blev det 12 km löpning. Visst får man väl kalla det löpning om man tar milen på 53min och 35 sekunder? Det är rekord. Sjukt bra!

Jag tror jag brås lite på mamma när hon var ung och träningstokig. Nu är hon bara ung.
TUR att jag inte brås för mycket på pappa. Då hade jag antagligen sprungit runt med röjsåg och stålhjälm.
Jag brås bara lite på honom, så när som på att jag gärna sitter och pratar högt med mig själv.

 


Yohanna

GRYMT jobbat, du är verkligen otroligt duktig!!! När kom det här med joggingen igång för dig egentligen, för har du hållt på med det "förr" menar jag? Kan inte minnas det nämligen :)

Du, angående min s.k. jogging så är det lunk ännu.. men jag kör med mobilens tid och håller koll på mina minuter på ett ungefär genom den. Jag ska köpa någon form av stegräknare eller så.. laddat ner flera appar, men de är RIKTIGT kass de jag provat.. även GPS-varianterna som ska kunna rita ut sträckan man sprungit och medelhastighet och så.. funkar riktigt kass, de stannar då & då... Nej får bli en annan variant. Å det är inte "lätt" att komma i form för mig, för jag har försummat mig själv nu 1,5år.. Jag skulle varit oerhört mycket tidigare på det, men jag har många "issues" som jag inte skriver ut i bloggvärlden ;)



PUBLICERAT: 2011-04-13, 10:16:42 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: