2011-08-19
 11:12:43

Slutet av början


Definition av en rolig dag på jobbet:
Jag får göra toppjobbet i sändningen (innan börsraset kom in och förstörde allt). Till min hjälp
har jag min sambo som fotograf. Bästa teamet!
Får man ha så kul på jobbet??

Ibland funderar jag på vad som hände egentligen. Jag kom till SVT i Stockholm 2007 och började redigera inslag.
Nu är jag reporter - på Rapport.
Jag har växt de här fyra åren, på längden, bredden och framför allt i självförtroendet.


Idag är dock sista reporterpasset på Rapport. Monstertråkigt!
Jag har fått göra inslag om allt från avlopp till Italiens sparpaket.
Fan vilket roligt jobb.
Tillbaka som ABC-reporter nästa vecka, också kul ska dock nämnas. Men visst vore livet lite enklare
om man slapp blanda in SJ i sitt liv.


http://svtplay.se/t/103261/rapport - för intresserade krakar.



Lina

Och jag är stolt som en räv!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: