2011-05-05
 19:48:19

Heja Danmark!


Jag sitter otroligt lycklig, hemma i lägenheten, tillsammans med min sambo och min NYA Louis Vuitton väska.
Ja. För rättvisan har segrat.

Det blev en TVÄRvändning må jag säga.
Mannen som jag har haft kontakt med från LV butiken hade ringt mig idag och  spelat in ett meddelande på mitt mobilsvar. Där sa han att han hade haft kontakt med Paris och att jag minsan INTE fick någon ny väska.
Jag var välkommen in och hämta min gamla.

Efter jobbet åkte jag och Håkan till butiken och sökte "butikschefen".
Då kommer en annan man än den jag har pratat med tidigare ut.
Den riktiga butikschefen. Som var från Danmark.
Ja, för han som jag hade pratat med tidigare var visst självutnämnd butikschef.
Detta framförde jag såklart till den riktiga chefen. Vilket han ursäktade.

Den riktiga chefen bemötta mig VÄLDIGT professionellt och tittade noggrant på min väska.
Han rynkade lite på pannan och sa:
Ja så här ska ju verkligen inte en väska vara. Aldrig att vi skulle sälja en sån här, det måste ha blivit något fel... jag förstår om du är besviken över det här.


Han sa att DET måste ha blivit något fel. Inte att JAG har gjort något fel.
Han fattade ju också att jag inte hade haft olja i väskan.

Den här fantastiska mannen packade ihop min väska och sa:
Nu gör vi så här. Du får en ny väska, här och nu, sen sköter jag snacket med Paris. Men va inte arg på min personal är du snäll....

Självklart är jag fortfarande arg på hans personal. Speciellt om man utger sig för att vara chef.
Men den rikiga chefen var ta-mej-fan en ÄDEL karl som visste hur man hanterar kunder.

Jag är så otroligt glad och nöjd! Nu kan jag ju tänkte mig att handla i butiken i framtiden.
Det hade jag absolut inte gjort innan.

LÄNGE LEVE RÄTTVISAN OCH MIN NYA NEVERFULL UTAN FLÄCKAR!



 

Reeeeeeen och fiiiiiin!

 

 

l


Sara

Grattis! Det är en stor dag idag med andra ord.

Vilket fint altare du har påsen på.



PUBLICERAT: 2011-05-05, 19:59:04 | URL: http://nolita.blogg.se/
Yohanna

Yes!! Så ska det gå till.!!



PUBLICERAT: 2011-05-05, 20:01:57 | URL: http://maiplu.se
Frida

I knooooow!


Karl

kunden har alltid rätt...


....

Frida vinner på knockout


sandra

Jag är glad för din skull !!! Själv fick reklamera "neverfull" ....armband ....och imorgon ska ditt igen :( Börjar undra om de säljer inte kopijor :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: