2011-04-11
 13:08:35

Dagens önsketanke





Springa hem från jobbet.
Ja inte från Uppsala alltså, utan från T-centralen.

7,5 km säger hitta.se att det är. På kartan ser det ut som världens längsta sträcka.

Känner jag mig själv rätt så kommer jag somna på tåget, vakna trött och nerdregglad för att sedan fejka fram symptom som skulle kunna vara en förkylning. Därefter springer jag till närmaste pressbyrå, köper en daim och sätter mig på tunnelbanan hem.

Men man vet ju aldrig.
Mirakel har hänt förr.


Yohanna

Soooooo... fake it - or make it? Du har inga låga mål du inte! Själv körde jag mitt andra joggpass igår, och det innebar jogga 1-2 minuter, gå 1 minut, varva så i 20minuter. Uppvärmning 5min gång, nedvarvning 5min gång.. Voila, 30min. Men jag kan säga, jag är sååå mkt lättare i steget nu i vår än jag var i höstas när jag var TOTALT otränad. Å då menar jag - TOTALT. Naprapaten sade till och åt mig när jag var där för mina surt smärtande knän: "Johanna, du har inga muskler i låren. Du MÅSTE träna upp benen innan du kan jogga igen." Så - jag tränade hyfsat då & då under vintern, och det har räckt långt! YES!!



PUBLICERAT: 2011-04-11, 19:43:31 | URL: http://maiplu.se
Yohanna

Svarskommentar: Jag jobbar endast 75% och var 6e helg. Så jag kan inte gå ner mer i tid. Men mitt jobb GER inte precis energi ;)



PUBLICERAT: 2011-04-12, 21:24:20 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: