2010-09-05
 10:03:33

I had a dream

 

Åååh vad lång tid det är kvar. Varför måsta jag alltid vakna så tidigt?
Kl 12.00 startat Tjejmilen. Jag får väl starta runt 12.40.

Jag är nervös som ett litet barn. Var är det värsta som kan hända egentligen?
Att jag får håll. DET är det värsta.

Det ska bli skönt att ha det här loppet bakom sig och medaljen framför sig. Jag har drömt
hela natten om det här.

Jag har drömt att:

Jag är på fest och röker massa cigaretter - folk säger åt mig att det är j-ligt osmart eftersom jag ska
springa dagen efter.
Jag är på fest och alla dricker rödvin, men det tar slut innan jag får något. "JÄTTEBRA" säger folk
och påpekar att då är jag pigg när jag ska springa imorgon.

Sista drömmen handlade om chippet som jag har på nummerlappen (jag springer ju på tidtagning).
I drömmen så RÅKAR jag passera Start så min tidtagninging rullar i gång - även fast jag inte har börjat springa.
Tiden börjar alltså rulla någon dag innan jag ska springa, så jag får sämsta tiden.

 

Herre gud, jag orkar inte med mig själv.


Iverkatarina

Hello, This site is a brilliant idea!



PUBLICERAT: 2011-03-14, 10:13:28 | URL: http://iverkatarina.blogimagine.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: