2010-11-02
 17:19:36

pinsamt


Det bästa med SATS system är att man kan boka in sig på träningspass några veckor i förväg.
Då är det liksom bestämt när och hur jag ska träna, det blir inte "jaha - vad ska jag göra nu?" när jag kommer till gymet.

Idag har jag bokat in mig på 6 Yoga pass och ett styrkepass. Sen blir det lite blandad kondition + gym.

Jag rekommenderar verkligen Yoga.
Du blir avslappnad, får balans, blir vig i kroppen och använder muskler du inte trodde fanns.

 
Nu ska jag dra mig hemåt...

... har ni tid så kan ni kolla in den här störtsköna tjejen. Jag skrattade så jag fick tårar i ögonen.
Jag älskar folk som bjuder på dig själva genom att skämma ut sig...

Hon går in i apple-store, och dansar loss!!





Remylinea

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!



PUBLICERAT: 2011-04-06, 07:52:00 | URL: http://remylinea.bloglyric.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: