2010-08-30
 17:22:05

6 dagar kvar

 

Ledig måndag. Jag ÄLSKAR lediga måndagar. Man kan träna och shoppa på tider då man slipper trängas med
andra människor.

Jag har lovat mig själv (och min sambo) att inte shoppa några träningskläder innan jag åker till USA. Allt är ju så mycket billigare där. Men jag hittade det perfekta vita träningslinnet och en billig vit sport-bh, så jag kunde inte motstå. Och det är ju inget som säger att jag inte kan shoppa mer i USA.

Jag lägger gärna pengar på träningskläder, man ska känna sig fin och praktiskt på gymet. Det är viktigt!

Den här veckan går i temat TRÄNING. På söndag är det tjejmilen och jag laddar till tusen!
Mitt mål är att springa hela milen - låga krav kanske? Då skulle iallafall jag vara nöjd. Tiden är inte lika viktigt, bara kul att veta.

Dagens träning är ett pass Shape på Sats och efter middagen blir det ett kortare pass löpning.

 

Nytt linne! Jippie!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: