2011-01-23
 21:59:46

Utmaning Bild 2

En bild på dig själv.

Finns ju massor med bilder i datorn. Men de får bli en ifrån förra sommaren. Här ifrån en varm helg i Göteborg med massa shopping och rosé på uteserveringar. Galet mysigt!

 


sandra

Du är så jävla vacker kvinna!!!!



PUBLICERAT: 2011-01-24, 09:13:16 | URL: http://ettiveckan.blogg.se/
sis

oooh, den klassiska rosé-vin-och-full-i-fan-blicken! vacker som en dag är du min vän!


Frida

Assssåååå shiiiiiiiit va snälla ni äää!


Anonym

Hej min Frida, du är lika vacker som mamma din även en snygg kille på dag ett. Fan va jag är bra när jag klarar av svara.Puss pappa


Frida

Ja du är verkligen duktig pappa som har blivit sån dataexpert på kort tid. Jag är så stolt! Puss på dig min älsklingspappa


Samira

Va fin du är Frida :) Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: