2011-01-14
 09:51:53

Shopping.....


Trots spartips och köptopp så har jag fastnat på Victoria Secrets hemsida..
Jag är sjukt sugern på att handla lite bad- och underkläder. Jag shoppade hem lite när jag var i USA och jag måste säga att jag är SJUKT nöjd med deras BH:ar.

Nu när jag vet modell och storlek så är det väl bara att klicka hem?

Någon som har erfarenhet av att BESTÄLLA från dem eller deras kläder? De har ju rätt söta sommarklänningar...


Man kanske skulle beställa hem ett par ängla-vingar för att dölja sitt kalla kvinnliga inre?








Yohanna

Ohja, vingar! Blir helrätt i vår! ;) Anyways, jag skulle också hemskt gärna beställa, men jag har verkligen ingen aning om storlek så vågar inte chansa.. lite kluddigt när det inte är i Sverige liksom...



PUBLICERAT: 2011-01-14, 18:17:17 | URL: http://maiplu.se
JOHANNA ARREMAN

sv: vad kul att du är med och tävlar :)



i love VS, skulle gärna vilja beställa hem lite!



PUBLICERAT: 2011-01-15, 21:23:40 | URL: http://johannaarreman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: