2011-01-07
 20:05:53

nu får det vara nog!

 

Jag är så less på att diska. Varenda dag ligger disken-från-helvetet spridd över hela köket. Jag orkar inte med röran! Man diskar, torkar, gör fint. Sen säger det bara POFF så ser det ut som fan igen. Hur kunde vi ha middag hos oss på nyår med 13 personer, tre rätter och tapas? Jo, vi diskade oss igenom hela nyårsafton.

När den här månaden är slut så står det en diskmasik i vårt kök.
En jävla Rolls-Royce maskin.
Om den så ska kosta en MILJARD!

 


Sara

Braaaa! Jag tror det är det bästa investeringen ni någonsin kommer göra. Till å med bättre än soffan. Köp köp!



PUBLICERAT: 2011-01-07, 20:16:13 | URL: http://nolita.blogg.se/
Frida

ja, de är ju inte direkt dyrt heller... så jag förstår inte varför det har tagit sån tid. Kanske för att de är otympligt att ta hem.


Yohanna

Herregud ja, Diskmaskin är hemmets bästa investering. iaf för oss. Vi klämde in en skitful bånglig bänkdiskmaskin när vi bodde i lägenhet och den bara SKULLE vara där!! Herregud så extremt lite jag diskat senaste 5-6 åren - det ska du veta!! ;)



PUBLICERAT: 2011-01-07, 21:40:28 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: