2011-01-10
 09:37:29

Drömmar och mardrömmar


Vad hemskt det är när man vaknar på morgonen och har drömt mardrömmar och inte vet om det är på riktigt eller dröm. Jag drömde att jag hade bjudit hem vänner på middag och medan jag var i köket och fixade så satt vännerna och pratade om hur dum jag var.
Jag blev ledsen och ifrågasatte, då berättade dem om massa saker dem hade hittat på utan mig, och att dem inte ville ha med mig att göra.

Jag kände mig så ensam!
Hemskt.

Tack och lov så var det en dröm.

Idag börjar utmaningen på SATS. Träna 2ggr/v i 12 veckor och få en present. Vilket pepp! Klart jag vill ha en present, och träna ska jag ju ändå göra. Stämpelkortet är uthämtat, nu är det bara att köra.

Jag måste lära mig att sköta kosten bättre om träningen ska ge resultat.
Lunch kl 12, träning vid 19 och sen middag vid 21 är helt galet dåligt. Det får man inga muskler på. Mer mellanmål åt folket!!
Jag har fått fina tips från min vän Johanna, som är jätteduktig på kost och träning. Igår chattade vi på msn om proteinpulver och nu har hon även skrivit ett långt inlägg om det. Kolla gärna --> www.maiplu.se

Dagens uppgift blir alltså att köpa proteinpulver som jag ska äta före träningen och sent på kvällen.
Det är alltså inga måltidsersättare, utan "mellanmål".

Nu ska jag jäsa i soffan. Jag bjuder även på en bild från nyår. Klänningen är sne, jag håller i ett champangeglas och ser allmänt trött ut. Men jag gillar den ändå.




Yohanna

Wow ni är såååå snygga - MED sned tröja, "jag ska äta dig-min" och glaset i handen!! Snyggt par, riktigt snyggt!! Å HEJA DEJ med träningen!!!!



PUBLICERAT: 2011-01-10, 21:26:19 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: