2011-01-07
 15:29:48

dagens arbetsvy


Jag har haft en härlig dag på sjön idag. Vindstilla med lite lätt snöfall. Jag filmade - såklart, åkte svävare, gick på isen och klappade en söt hund. Och det får jag betalt för. Konstigt va? Det har varit en riktigt skön dag på jobbet.

Det är det bästa med mitt jobb, att jag får vara på alla möjliga ställen. Mitt i en skog för att leta björnspår eller mitt på en presskonferens för att filma en gråtande Littorin. Man vet aldrig.






Jag tipsade svävar-ägaren att han även borde skaffa sig en amfibiebil. Men det verkade inte finnas något intresse av det. Konstigt, de som är så coolt!


Yohanna

Underbart, du lär ju iaf ha ett varierande jobb!! Å du, tunikan är nog från Lindex ja.. jag är dålig på att stryka den dock, tycker "kragen" liksom veckar sig lite konstigt... men jag köpte den på tokrea, fynd!!!!! :) :)



PUBLICERAT: 2011-01-07, 19:12:42 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: