2011-01-29
 19:48:37

because i'm worth it

Deserve your dinner. Den regeln tog jag med mig hem från min hälsofamilj i USA och den regeln lever jag verkligen efter. Jag har varit jätteduktig, imorgon har jag tränat FEM gånger den här veckan. Därför förtjänar jag ett glas rött ikväll. Kanske två..

 

Diskmaskinen sköter sig över förväntan - köket är RENT!

Istället för ett tråkigt diskställ så har vi istället kaffemaskin och blommor.

 

 

Det är bara lördag men ändå känns det som om helgen har varit jättelång. Kanske för att jag har gått upp tidigt och verkligen utnyttjat dagarna. Igår träffade jag en vän som jag inte sett på.... 10 år? På vägen mot vår dejt så stötte jag ihop med en annan vän som jag inte heller har sett på länge.
Det bor så mycket snälla, fina människor runt omkring mig som jag så sällan träffar.
Det ska vi ändra på nu.

Veckan som kommer består av en jobbardag och sen bär det av mot Jönköping för kurs 1 av 4. Jag ska få lära mig om källkritik, kommun, landsting, EU etc etc... låter torrt kanske, men jag ser verkligen fram emot det.

 

Over and out.

 

 

 


Yohanna

Hur kommer det sig du ska läsa kurs? Jobbets "krav"? Å i övrigt, jättekul att se en liten bild från ditt hem!!! Gööööött med nya inventarier istället för disk :)



PUBLICERAT: 2011-01-30, 12:24:49 | URL: http://maiplu.se
Anonym

vad fint att du har ställt fram sköldinge krukan i köket. puss mami


Jenny

KLART att you deserve it! looking super pretty my little Fridis! We'll motivate each other and meet up some sunny place to show off all our hard work? Ideas? Dates? get it done!



PUBLICERAT: 2011-01-31, 23:10:38 | URL: http://www.jnelsonphoto.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: