2011-02-21
 16:36:56

drömhuset


Jag är världsbäst på att vara ledig. Jag njuter till 100%.
Vardagslyx är det bästa jag vet.

Lååånga mornar i soffan med kaffe. Idag blev det långlunch på Vapiano med vännen Jocke, en cappuccino i Sturegallerian och sen ögonshopping på Drömhuset.
Drömhuset lever upp till sitt namn. Jag älskar inredningen.
Jag vill släppa en bomb i lägenheten och kasta ut allt som finns här och sen inreda med design från Drömhuset.

Till och med jag förstår att det inte är genomförbart.
Jag ska däremot fixa tillsovrummet så det är så som JAG vill ha det...

En vit klädställning efterlyses.
Nytt överkast.
En städerska.

De här kuddarna från Drömhuset är jag förälskade i. Jag måste bara hitta ett bra överkast som matchar. De säljer ett i samma mönster som den översta kudden, men jag vet inte om det blir för mycket?

Frågan är om jag ska gå loss och göra en make over nu medan mannen är i mellanöstern och jobbar. Eller om jag ska vänta snällt tills han kommer hem?

Kan nog inte vänta.
Nej.



 

 

Nu ska jag lägga mig i soffan, lyssna på Bo Kaspers, dricka te och börja skriva första raden på min roman.

För hur svårt kan det vara att skriva en bok?




sabina

haha Frida ja HUR svårt kan det vara att skriva en bok......det snor man nog ihop lite lätt.....väntar med spänning......=)


Frida

Svar: ha ha... Jaaa Sabina, håll ut. Det finns ingen deadline än. Det kan ta allt ifrån en månad till en livstid.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: