2011-04-06
 17:37:38

Imorse kidnappade Håkan mig. På order av m...

img_2273 (MMS)

Imorse kidnappade Håkan mig. På order av mig själv såklart, eftersom jag är chef i vårat förhållande. Högsta chef, eller VD om man föredrar det. Han kastade in mig i bilen i samband med att han skulle åka till jobbet och släppte sedan av mig 7,5 km från hemmet - utan busskort eller möjlighet att ropa på hjälp. Jag sprang hem. Bra träningstips, eller hur?


Sara

Galen! Men skönt. Jag har kolera fortfarande så jag ser min surt förvärvade kondition puffa iväg för varje sekund som går. Puff Puff - du ser, minst 1 sek långsammare på milen bara på den här stunden.



PUBLICERAT: 2011-04-07, 15:44:09 | URL: http://tradlosabekannelser.wordpress.com/
Anonym

Vi i familjen vet att det är Håkan som är boss och det känns väldigt tryggt för oss alla, men det är ju bra att du tror dej vara högsta chef. Puss älskar er Pappa och Mamma.


Frida

Mamma, Pappa, låt mig få leva i min fantasivärld nu. Puss puss


Yohanna

Tack för att du väntar på svarskommentar, här råder sjuka men ser fram emot att kunna fortsätta det inlägget :)



PUBLICERAT: 2011-04-09, 15:48:08 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: