2010-09-21
 00:54:30

Weekend in Vail


Valkommen till Mitt i Naturen med Frida.
Den har helgen besoker vi Vail, en skidort 2 timmer fran Boulder, 2484 m over havet.
Det ar fantastiskt att kanna hur tunn luften ar och hur mycket jobbigare all traning blir pa den har nivan.

I sondags var vi ute och vandrade igen. Det gar inte att beskriva hur vackert det ar.
Bilderna gor inte miljon rattvis.
Jag ALSKAR det har. Jag kan vandra hur lange som hellst...

Har man natt den har punkten ar man vard en ol pa kvallen.

Host i Vail, men anda 30 grader varmt.

fantastiskt.nu

Byn Vail. Vi hade turen att komma under Oktober Festen. Det innebar harlig stamning, god mat och ol.

Deserve your dinner, ar familjen Nelsons motto.
Detta innebar - har man gjort nagon form av traning pa dagen sa ar man vard extra god middag och vin eller ol.

Vi tranar varje dag! ha ha...

Imorgon 09.00 ska jag och mina kusiner ut och klattra.
YAY!

Puss o Love

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: