2010-09-21
 17:17:42

going home angest


Om det inte vore for att jag har den finaste sambon som vantar pa mig dar hemma
sa kunde jag stanna har for ever and ever and ever...

Det finns sa mycket mer i livet an lilla Sverige.
Tycker jag iallafall...

 

 

 


Anonym

ja ta hand om sambon de e en fin kille .. hälsningar shakira


Yohanna

Tur Hawk kommer bli gla' iaf... å well well... du kan aaaaalltid åka tillbaka, eller hur? Nyttjobbmål: JOBBA FÖR NY USA-RESA!! :) :)



PUBLICERAT: 2010-09-21, 22:44:50 | URL: http://maiplu.se
frida

Man maste val fa dromma. Aven om man har sambo eller inte? Ja hoppas han blir glad nar jag kommer hem.


Maddis

Varför inte ta med sig sambon och flytta till USA under något/några månader/år.. Jobba finns ju alltid att få.. Ta tillfälle i akt medans ni "unga".. :D



PUBLICERAT: 2010-09-22, 12:36:11 | URL: http://misshardtraining.blogg.se/
sis

unga.. hahaha


Anonym

DE KLART SAMBON BLIR GLAD .. SUPER GLAD . Å DU SIS DE DÄR VA ETT SLAG UNDER BÄLTET HAHAHAH



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: