2010-09-15
 05:56:05

Jag ar flygradd


Kan ni da tanker er hur min mage kandes nar jag ser en explosion vid San Franciscos flygplats och alla sager att det ar en flygkrasch. Jag trodde jag skulle krakas.

Det var en industi av nagon slag som hade lackt gas i flera veckor... sen kom det en gnista och skiten sprangdes. Sa overkligt att vi sag det. 7 personer dog.

 

Vi ar tillbaka i Colorado, Boulder nu. Jag har haft sovmorgon, sprungit, shoppat och kollar pa baseboll. En fantastisk skon idag. Imorgon ska Jenny och jag pa Yoga kl 09.00, de ska bli kul.

Sen blir det nog mer shopping i solen. Forstor ni att det ar SOMMAR har, UNDERBART!!

Sov gott!


Yohanna

Åh fyyyy.... :( Stackare!!!! Men du.... du verkar ju superduktig over there nu å joggar även där!! HEJA DEJ HEJA DEJ HEJA DEJ !!!



PUBLICERAT: 2010-09-15, 07:16:24 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: