2010-09-03
 14:47:51

Hör min röst


Ahh vilken härligt känsla att ha röstat. JAG är en av alla som får bestämma vem och vilka som ska styra Sverige.
När jag lämnade vallokalen så informerade jag alla med att säga "Jag vet vilka som vinner!"
Men det blev en underlig atmosfär i lokalen, så jag tror inte att det var vidare uppskattat.

Har ni röstat?
Var det ett svårt va?

Jag försökte glutta lite på vad tanten skulle rösta. Hon såg lite röd ut.


sandra

Jag tycker det är jättesvårt! Man tror man vet vart man står men så blir men helt paff när det andra blocket säger nått vettigt. Jag tror jag skulle kunna göra världens bästa parti, ta lite av nästan varje parti och röra runt i en skål och VIPPS, en fantastiskt parti! :D


Johanna

hahahaha,. shit du är ju underbar!!! :) det skulle jag också sagt - inne på bibblan där man bara "shhhhh:ar" alla.



PUBLICERAT: 2010-09-04, 21:23:01 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: