2010-09-12
 06:53:40

DUDE

Sorry kompisar att jag inte har bloggat. Det ar lite svart utan mobil eller egen dator.
Kort update.
Jag landade i Denver. Akte till mina kusiners hus och sov over natten.
Morgen efter akte vi till San Francisco, vi har hyrt bil och akt runt overallt.
Vi har traffat min kusin Jennys vanner, och dem ar UNDERBARA!!!!
Jennys kille Nate ar fantastisk.
varfor bor jag inte har? Jag vill flytta NU!!
Jag ar sa mycket bilder att visa, de kommer nar jag ar i Denver igen, just nu reser vi runt i California.
Jaja, jag ar en smula berusa pa vin just nu.
Sa jag later bloggen vara nu.
Imorgon aker vi till Sonoma. YAY!!!
Alskar min familj.
PUSS till er


Yohanna

okeeeeej Dude, verkar som du har det helt OK!! ;)



PUBLICERAT: 2010-09-12, 07:54:06 | URL: http://maiplu.se
Lina

längtar till du ringer och berättar allt! puss


Anonym

Jag har det fantastiskt, jag kan leva med semester varje dag tror jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: