2010-11-22
 17:07:58

slask


Det är en månad kvar till jul och några härliga semesterdagar. Men min hjärna har redan börjat gå på lågvarv.
Kroppen också.

Det krävs en jävla anamma för att jag ska ta mig till gymet dessa mörka, snöblaskiga kvällar efter jobbet.
Men jag måsta!
Jag har bokat in fem träningspass den här veckan. Jag ska verkligen kämpa för att alla blir av.

Jag saknar löpningen utomhus. Men det är så kallt.
Däremot har jag upptäckt "intervall-programmet" på löpbandet på SATS vilket är rätt roligt,
2,5 minut plan väg x 2,5 minut uppförsbacke i minst 30 minuter.
Sen lite gym på det. Skitbra träning.

En timme på gymet räcker gott och väl om man kör effektivt.


Paris.
Åh, jag längtar tillbaka. Den staden kändes en smula romantisk. 
Jag tror att det blir en resa dit i vår med min käresta.
 

Paris 2008 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: