2010-11-15
 09:31:50

nya tag igen





Så här kul har jag haft det i helgen.

Jag var i Linköping för att hälsa på toktjejerna och se Mia Skäringers föreställning.
Hon får fyra av fem toasters.
Det är ändå bra. Jag gillar henne som tusan. Hon säger vettiga saker.
Och sjunger FANTASTISKT fint.
Hon är lite av en förebild för mig.

Förra veckan gick åt till att tycka synd om mig själv eftersom jag var tokförkyld.
Jag jobbade, gick och la mig klockan nio varje kväll, åt godis och tränade NADA.
Den här veckan ska jag ta igen ALL förlorad träningstid.

Annars kommer jag inte i nyårsblåsan?!
KÄMPA!


För övrig så har jag bokat biljetter till Fredrik Lindström & Henrik Schyfferts föreställning Ljust & Fräscht på Berns. Jag avgudar Fredrik Lindström och hans kunskaper om språk så jag toklängtar till april då jag och sambon ska gå.

Vi har sittplatser i baren. Kan det bli bättre?
Åh vad jag älskar att lyxa till det med teater, musikaler och föreställningar.




Yohanna

Shit vilka underbara bilder på dej när du skrattar!!! Å du, jag håller sååå med om Fredrik Lindström, hans program han hade om språk och dialekter älskade jag! Mer sånt!!



PUBLICERAT: 2010-11-15, 13:10:50 | URL: http://maiplu.se
Frida

tack snälla du!

:-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: