2010-11-05
 09:47:58

I need your help


Jag känner för att börja filma lite med min Canon 5D mark II.
Jag sitter hemma med bästa förutsättningarna, grym kamera och en yrkesroll som fotograf.

Kanske är dags att göra någon rolig film med den? Musikvideo?
Problemet är bara att jag har brist på idéer.

Film om Tore? Pappas Jeep? Sköldinge? Vin?

Har ni tips? Vad för film ska jag göra?


Malin

How about: en film om workoholiken Malin som är den ständiga singeln!? Eller en film om ett gäng tjejer som är på tjejkväll med lite roliga vinklar och typsnitt:) eller en tjej på gymmet!?


Frida

Tar du på dig huvudrollen?? :)


Malin

Klart jag gör!!


Frida

Detta ska vi planera kl 17.00


.....

Vår skiva är under inspelning, det ha den iofs varit under ett år nu.. Men omslag ska ju du fixa :).. Men en musikvideo är ju ännu bättre. Kan dock inte lova bra pröjs men någon ersättning blir det allt! Men det här blir nog i vår/sommar.. Skulle kunna skicka ett utkast på låten det gäller.



Kul att du börjat skriva mer frekvent nu!

/trogen läsare



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: