2010-11-01
 09:56:27

huge mistake


Godmorgon gott folk.
Jag var på bikram yoga igår. SOM jag hade längtat. Helt i onödan.

Man fick inte dricka när man ville (90 MIN PASS), inte lämna rummet, alla gjorde fel, ingen fick beröm för att man gjorde rätt, det var 40 grader i salen, 30 grader i omklädningrummen, man blev aldrig torr efter att man hade duschat, det var snordyrt.
Instruktören skrek och klappade händerna, ingen musik.

Jag håller mig till vanlig jävla yoga.

Mig får ni inte tillbaka

Big mistake. Big. Huge!!!!!!!!!!!


Men. Som en klok man sa förra veckan.
Det finns olika grader av helvete. Folk dör i tsunamin, men det är klart - jag blev besviken.

Nu kör vi nya novembertag.


Yohanna

Vad händer med din fysik då? Går det framåt å känner du nån skillnad sen du bvle såhär superduktig med löpning, yoga, gym å grejor? Du är superduperduktig!!



PUBLICERAT: 2010-11-02, 13:07:48 | URL: http://maiplu.se
Frida

Jag känner mig starkare och har lite bättre kondis... men kroppen ser likadan ut tycke jag... triiist! Jag vill bli fastare..

Yogan är fantastisk, det är balans, uthållighet, en del styrka och meditation. Jag trodde att det skulle vara lite mubojumbo, men jag älskar det verkligen. Man blir ett med kroppen och vigare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: