2010-11-07
 21:02:56

födelsedag

 

Det blev ett härligt födelsedagsfirande för Sara igår. Grekisk mat på söder sen drinkar på Stureplan med tjejerna. Skitmysigt.
Däremot är jag anti allt som innebär långa köer till uteställen, där man måste BE om att få komma in och sen också betala inträde + garderob för att sedan bli bemött av en dryg vakt och en uppnosig kassör.
Jag mår illa!
Jag står inte ut. Jag kommer ut ur garderoben nu - Jag tycker det är kasst.

"Hörru, där kan du inte stå, du blockerar hela vägen fattar du väl." ryter vakten till mig.
"Måste du ha den tonen till mig?" frågar jag
"Asså gumman, passar det inte så får du gå någon annanstans." Säger kassör flicksnärtan.
"BÄSTA IDÈN. För den här attityden accepterar jag inte. Ni är så otrevliga här. Hej svej!"


Så, vill ni bli betala för att bli förnedrade så är ni hjärtligt välkomna till Pure på Stureplan.
Ring om ni inte hittar.

 

Istället mötte jag upp min sambos bästa vän och gick till Riche.
Jag älskar det stället!

 

Trots allt så hade jag en fantastisk kväll med tjejerna.
Pussar å kramar till er.


Yohanna

Shiiiiiit vad jag kräks på sånna typer! De är säkert bara trevliga mot VIP-personer i princip... Sååååå tummen upp att du gick!!!!



PUBLICERAT: 2010-11-09, 19:09:49 | URL: http://maiplu.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: