2010-11-19
 08:53:36

75 min blir 10 min



Jag är så glad!!!


För min kära Sara har köpt lägenhet. TIO minuter ifrån MIG!

Det betyder att vi kommer kunna ses mer spontant. Promenader, filmkväll, vinkväll you name it!
Just nu har vi 75 min ifrån varandra. Då bor vi ändå i samma stad.

Det kunde inte bli bättre.

GRATTIS SARAAA! (och mig själv)






Detta är den perfekta anledningen för mig att köpa en cykel.
En fin cykel. Den finaste. Den coolaste.

En cruiser.





Sara

Söta! Vi kommer få de hur bra som helst! Jag trodde inte jag kunde längtar så mycket till inflytten.


Yohanna

Hahaha... Kul med vännen nära!!!!! Jag älskar din ologiska shopping ;) Själv hade jag så billigt tandhygienist-besök häromdagen att jag beslutade att slå till på en lur nu (mobil alltså)... totalt ologiskt å svindyrt.. men äh! Det kändes helrätt... nästan iaf :)



PUBLICERAT: 2010-11-19, 12:57:30 | URL: http://maiplu.se
Frida

ha ha ha... det är så bra när man hittar en anledning att shoppa. Nu vet jag ju till och med vart jag ska cykla om jag köper en. Jag ska bara hitta VAR jag köper dem... finns massa snygga i USA. Men det känns lite väl dyrt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: