2010-05-20
 16:10:41

Whoa-oa-oa!

Torsdag, redan helg och S O L!

Whoa-oa-oa! I feel good, I knew that I would, now, la la laaa!


Veckan har sprungit på som en räkmacka från Sultans i Katrineholm, -Oväntat BRA!

I måndags åkte jag motorcykel med stålfarfar.
I tisdags var jag på rättegång. Eftersom jag har smörat in mig hos vaktis där så
får jag hur mycket gratis kaffe jag vill.



I onsdags hade jag en hel dag endast till redigering och idag
har jag varit i Enköping och ätit världens godaste lunch i solen (och jobbat då..!).




Nu ska jag packa ner kameran, sätta mig på tåget mot Sveriges vackraste
stad och träffa en av mina favorit Saror för att ta ett glas vin i solen!
Mysigt va!

Imorgon ska jag SOLA på balkongen hela dagen.

Vilken fantastisk vecka hörrni!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: