2010-03-02
 09:27:16

Internationella jeansdagen



Godmorgon alla readers!
Idag känns livet lite lättare efter 8 timmars sömn.

Denna tisdag inviger jag mina nya supertajta jeans från Sisters.
Några av butikskollegorna gillade dem inte eftersom "man får så platt rumpa" i dem.
Holy Shit, tänkte jag och kastade mig över dem.

Jag vet inte om the butt blev så mycket plattare för min del,
men det har nog inte med jeansen att göra.

På torsdag kommer min stiliga karl hem från sin sportlovsresa,
då ska han få godkänna mina andra nyinköpta jenas.
Ett par "bagyjeans á la Tommy Hilfiger".
HELLO 90's!
Vad kommer här näst? Fubu jeans?

Jag VET att han kommer tycka att dem är snygga, och egentligen så
spelar det ingen större roll vad han tycker.
Men han kommer må så mycket bättre om han tror att jag behåller dem just
för att han tycker att dem var fina.
Det blev ju nämligen inte lika lyckat med jeansjackan á la 80's.


Dags att arbeta!!
Det blir en inomhusdag med enbart redigering.
Underbart!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: