2010-03-29
 10:41:54

I'm out

Mina helger framöver




Jag har idag kl: 10:00 sagt upp mig på mitt extrajobb.

Det känns jättetråkigt och fantastiskt skönt på samma gång.
Jag har jobbat järnet i sju månader nu (heltid + extra) och känner att jag verkligen behöver
mina ledig helger för att ladda batterierna.
Ett heltidsjobb kanske räcker?
Det är första gången som jag säger upp mig från ett jobb som jag verkligen
trivs på. Underlig känsla.

Nu ska jag satsa 200% på att utvecklas på SVT och överväger
även att börja läsa en kurs på distans.

Hoppas allt går vägen.
Man måste ju chansa lite här i livet..




Nu längtar jag efter dig våren.
Vi ska ha det så mysigt tillsammans.
Många kaffepauser i solen och sköna promenader.


Tid är inte alltid bara pengar.


Jess

Tråkigt att höra frida!! Men samtidigt förstår jag dig helt & hållet. Jag tog ju verkligen vatten över huvudet när jag hade ett heltidsjobb PLUS extrajobbet på sisters/brothers. Ibland måste man lyssna på sin kropp, tror man behöver helgerna till att samla kraft :)



PUBLICERAT: 2010-03-29, 11:18:21 | URL: http://www.jessjess.se
Frida

Ja skittrist, underligt att det kan kännas tråkigt och skönt på samma gång. :(

Jag kommer sakna alla jättemycket.



Vi MÅSTE gå ut i vår/sommar ändå och bada i vin!


sandra

Grattis min vän! Förstår att det känns tråkigt, men som föregående talare så, man måste lyssna på sin kropp. I vår kommer ja ner och dricker vin med dig i solen! ÅH!!!



PUBLICERAT: 2010-03-29, 14:21:10 | URL: http://sandrabananas.blogg.se/
Anna

Vi kommer sakna dig!


cecilia remes

ja brukar läsa bloggen men nästan aldrig kommentera,men denna gång kände ja verkligen att du har tagit ett mkt klokt beslut :) satsa på drömmarna,man lever bara en gång!


Frida

Anna, jag kommer sakna er också!!

Det känns så tråkigt, men jag behöver det verkligen.

Vi får se till att ta ett glas vin i solen framöver, jag finns ju kvar, även om jag inte jobbar hos er :)

Kram!!


Hanna

Hej tjejen! Är allt bra med dig? Vilken härlig bild på dig. Var är den tagen någonstans? Det är så livet ska vara, vid havet med ett glas vin:). Kram på dig



PUBLICERAT: 2010-04-03, 09:21:44 | URL: http://hanies.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: