2010-03-22
 06:47:05

22:e mars

Ny frilla.
Lite kortare. Lite färg.

 

 

Det början närma sig den viktigaste dagen på året.
Den 23 mars.
Då man kan se över sin deklaration.
För mig finns det bara svart eller vitt.
Får jag tillbaka 10 000 eller får jag betala 10 000?
Låt denna måndag gå fort.

 


sandra

Hohooo, TJUSIGT! Jag är också sugen på att färga mig lite... hmm.



Hoppas det blir PLUS i morgon på deklarationen, är själv lite nervös. Puss darling!



PUBLICERAT: 2010-03-22, 09:45:57 | URL: http://sandrabananas.blogg.se/
Frida

Tack vännen!



Jag är också skitnervös inför deklarationen. Och jag vet ju hur det blir... får jag betala blir jag skitförbannad. Men jag blir också förbannad om jag inte får tillbaka jättemycket pengar.

500 spänn är väl inget att snacka om?

Jag vill ha tusenlappar.

hahaha..


Linda

Det kan inte bli värre än förra året Anders och jag fick betala tillbaka 82000 kr jag jublade inte direkt :-(


Frida

SHIT!!!

De var inte lite pengar.... Herre gud!

Hoppas ni gjorde mycket avdrag..?



I år blev det bättre?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: