2010-01-15
 20:28:38

Soffa eller gala?

Har precis pratat med min fina pappa i telefon.
Och fina mamma.
De ger mig alltid så skön feedback och stöd.



Den här veckan har varit intensiv. Men fantastisk bra.
Jag har fått ett nytt schema som innebär tidigare mornar men istället 4-dagarsvecka.
Jag har även gjort REPORTER-DEBUT!
Jag är så otroligt stolt över mig själv och känner att jag är på rätt spår.
Det är spännande, kul och lärorik.
Jag vill, vill, vill lära mig mer!!!
TACK, SVT för att ni ger mig chansen.

Idag har jag flyttstädat min Hård-Råcksta-lägenhet.
Så nu är jag Lidingöbo på riktigt.. eller?

Hur ereee meee reeee? Seeru reven?
iiiiiiiiiiiii!

Nä. Kanske inte än.

 

Nu sitter jag i mina sunkigaste mjukisbrallor och funderar på om jag ska
fortsätta att se på "På Spåret" och äta praliner.
Eller om jag ska åka in till Café Opera på Grammisgalans efterfest med min sambo.

Lyxproblem?
Hur fan jag kommer in där får vara en olöst gåta.

 

Jag slingrar slant.

Och tar ett göas rött så länge.


sara

SÅKLART du ska på efterfest. Det är ju de bästa. Kör på nuu! Föresten när min vitamånad är över borde vi gå på champangetimmen efter Förkväll, 65 spänn galset - billigare än vin.


Malin

Bjud in mig då! Ja e på champagnefest!


mami

såg att sara är duktig med en vit månad. kanske något att ta efter. men du är ju 25 och vuxen så det har du väl redan bestämt att göra. puss


Frida

Så mycket som jag jobbar mami så är jag värd ett glas rött då och då!

Puss love you!


Sara

Visst är jag duktig, Fridas mami!

Fast jag har ändrat mig det får räcka med 10 dagar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: