2010-02-21
 10:09:27

Säg vad du tycker, om du tycker som jag

Jag har köpt en jeansjacka till våren.
Jag tycker att den är fin, min sambo tycker att den är ful.
Jag är en väldigt komplicerad kvinna.
För jag vill ha ett ärligt utlåtande om jackan, men stämmer inte åsikten överens
med min, så blir jag sur.

Även om det inte är "min stil" så måste jag väl kunna ha den om jag gillar den?
Vad är min stil? Har jag en stil?
Man behöver väl inte alltid se ut som Lilla Huset På Prärien Laura.


Nu vill jag ha lön, då ska jag köpa mig en antirynkkräm och en dos självkänsla.

 

För övrigt så är jag inte gravid, även om det råkar se ut så på bilden.


Johanna Stigbahr

Neee... jag gillar den faktiskt inte. Å jag brukar nästan alltid gilla dina klädval du visar upp? Hmm...


Frida

Jag har så dålig smak alltså? My god!


Lina

nej, skit snygg sis! tänk vad snygg till våren. vill ha!! var är den från? pusse


Prada

SKITSNYGG!!! :)


Frida

Pussgurkor! Den

är från sisters!!


Ida Kentner

Jooo för sjutton! Tummen upp för jeansjackan! Äntligen hittade jag också en när jag shoppade med Sandra för ett tag sen, som jag letat! Din var ursnygg! Och du.. du ser inte alls gravid ut, kom och säg till när du ser ut som mej! :P



PUBLICERAT: 2010-02-21, 13:40:43 | URL: http://mlibi.blogspot.com
sussu

Riiiktigt snygg va den. Gillar den skarpt ooooh ge mig vååår nuuuu


Sara

Det är ju svårt att se här om den är snygg eller inte. Jag tror den är skitsnygg till våren. Ta med den på vår nästa fika i veckan ska jag inspektera.


Frida

Jag är tokledig hela fredagen. Leka då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: