2010-12-01
 16:38:49

tre år senare...



Idag är det svensk televisions kanske viktigaste dag.
Nu pikar året.
Detta kommer skrivas in i historieböckerna.

Jag är från och med idag, den 1:a december 2010, fast anställd på SVT.
Jag är inte längre en vikarie. Jag är på riktigt!
Det är nästan så jag blir lite små religiös.
Plötsligt händer det!
Eller hur!?

Lyckan är total!



Chefen kom upp dagen till ära och bjussade på tårta. Jo ja tackar! Som tack hamnar hon på min blogg.



Jag har vetat om min fasta anställning ett litet tag.
För att inte glömma bort detta faktum så gjorde jag en liten notis i min kalender.




Gustav

GRATTIS!


Henrik

Underbart! Saknar tredje bilden bara - när du har nyllet fullt av grädde! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: