2010-12-30
 10:51:23

bullmamma

 

Hemma hos oss är det fortfarande jul. I några timmar till iallafall. Ikväll rivs granen för att lämna plats för gästerna till nyårsafton. Vi blir 13 personer, sittplatserna räcker knappt till hälften. Men huvudsaken är väl att vi har en trevlig kväll. Jag är expert på att mingla runt så jag behöver ingen sittplats.

 

Jag är otroligt effektiv när jag är ledig. Jag städar, diskar och tvättar - och tycker till och med att det är lite mysigt att göra det, iallafall om man är själv hemma. Det är så skönt att få fint hemma.

 

Veckans hjältedåd måste vara att jag har piffat till hallen och SKRUVAT IHOP en byrå från IKEA hela själv. Jag fick ångest när jag tog fram beskrivningen. Men jag gav mig f*n på att det skulle gå. Och visst blev det bra!

 

Resultatet ser ni här nedan.

 

Dagens hjältedåd måste vara att jag har manglat lakan. För första gången i mitt liv. Det var nästan så jag ville slå sönder mangelmaskinen några gånger, men när jag väl fattat hur den funkade så bestämde jag mig att den fick stå kvar hel.

 

Vilken bullmamma jag är alltså, en händig sådan.




Anonym

fin skål .är det ming ?


Yohanna

Suverääänt jobbat, å snygg var den också!



PUBLICERAT: 2010-12-30, 12:50:20 | URL: http://maiplu.se
Frida

Tack :) Hädan efter ska jag alltid montera möbler



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: