2010-08-19
 12:53:34

Leopaaarrrrd Light

Jag hann inte mer än publicera förra inlägget innan Anti-Leopaaarrrdd-rörelsen ringde mig.
Vilken utställning jag fick sen då. Med råga. Eller heter det råge?

Men jag fruktar inte.
Jag är modig, jag är tuff.
Och framför allt - numera en STOLT Leopaaarrrrrd-bärare.


Johanna Stigbahr

Men grrrrrr. Det är allt jag har å säga om det, grrr. Nej okej, lite mer har jag å säga... Ser ju kanooooners ut!

Å nåt helt annat; jag har alltid diggat dina kategorier.. jag älskar ju struktur & ordning.. haha... meeeeen... iiiiihhh... varför "frida..." på allt å sen "min brorson"... Ska väl vara FRIDAS BRORSON? hahaha... Well well... jag kunde inte låta bli :) :)



PUBLICERAT: 2010-08-19, 22:52:14 | URL: http://johanna.stigbahr.marykay.se
Frida

hahaha jag har faktiskt inte tänkt på det. Det ska jag absolut korrigera idag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: