2009-09-20
 23:16:32

Vem fan orkar med programet

Ensam Mamma Söker, på Tv3?

Varenda mening som mammorna säger följs av en klychig svensk kärlekslåt.

Tex:

"Jag gillar när killarna vågar ta på varandra"

Följs av Per Gessle:
Jag tycker om när du tar på miiiig, jag tycker om när jag ser dig...

"Jag får bra vibbar av honom"

Följs av Kicki Danielsson:
Du ger mig braaaaa vibrationer!

"Jag kan nog få känslor för honom"
Följs av Per Gessle
Här kommer alla känslorna på en och samma gåååång!


Jag får DAMP på programet!!!!


Tänk om mitt liv skulle se ut så?
Att varenda sak jag sa skulle följas av ett litet soundtrack.

Då skulle några av låtarna bli:

1.
Cyress Hill - Insane in the braine

2.
Metallica - Sad but true

3.

Lambretta - Kill me

4.
Deluxe - No Money to spend


sandra

Hhahahahahah! Du är för rolig!



PUBLICERAT: 2009-09-21, 10:01:38 | URL: http://sandrabananas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: