2009-09-28
 09:24:21

måndagsbarn

Jag har haft den bästa och den sämsta helgen på länge - samtidigt!
Trodde inte det var möjligt, men uppenbarligen så funkar det utmärkt.

I lördags hade farmor 75-årskalas i Danderyd med massa släktingar.
Pappa lovade mig en fin 25-årspresent efter några whiskey...!!
Jag fick träffa alla småkusiner - som inte är så små längre.
Och vi drack gott vin och åt god grillad mat!

Efter det åkte kusin-Anna och jag in till östermalm och mötte upp två
andra amerikaner som är nyinflyttade i Sverige.
Vi drack öl från Colorado och jag fick tillfälle att slipa på min dåliga engelska!
Perfekt!

Idag mår jag som en öppnad påse chips.
Seg och äcklig.

Tänk er att man tar en brännmanet och kör den i en mixer.
Toppa med ett paket cigg och drick sedan.
Ungefär så känner jag mig i halsen.

Typ.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: