2009-10-26
 09:55:01

No one laughs at God in a hospital

Igår var jag, Frida och Malin på bio och såg Allt för min syster.

Nigarafallet släng dig i väggen!
Jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv - till en film alltså.
Jävla cancerfilm.
Jag fortsatte till och med att gråta efter att filmen var slut.
Och nu i skrivande stund så skulle jag kunna börja gråta igen.


Filmen handlar om den perfekta familjen vars äldsta dotter får cancer.
En lillasyster som finns till för att donera organ till sin sjuka syster.
En lillebror med dyslexi som glöms bort i all sorg.


Se den - eller skit i det.
Man blir garanterat deprimerad.




Efter filmen satte jag mig på tunnelbanan för att koppla av med lite
nyinköpt musik från iTunes.

Och inte FAN blev det bättre när det var Regina Spektors låt Laughing With
som jag lyssnade på femton gånger om.
Jag grät igen.




sussu

jag har tänkt att se den men jag är så blödig att jag till o me gråter till gamla beverly hills avsnitt haha när några blir ihop eller görs slut eller klarar nåt som dom inte trodde dom skulle klara eler blir sjuka haha så om jag ser denna film om en sjuk liten flick då kommer jag fylla en pool me tårar haha men ändå vill ja se den. Det är konstigt haha ha de så härligt i utlandet =) puss


sandra

Åhhh typisk sandrafilm! Den måste jag se!!! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: