2009-10-23
 09:57:51

konsten att hinna med att ta det lungt

Vakna. Kaffe. Springa till bussen.
Hinna med tunnelbanan. Målfoto på tåget.
Jobba. Hinna med tåget hem.
Träna. Äta. Sova.
Varannan helg extrajobb.
Och så om igen..

Ibland känns allt bara för mycket.
Livet verkar gå ut på att planera framtiden och hinna med så mycket
som möjligt på en och samma dag.
Borde man inte lära sig att leva i nuet?
Jag känner mig otroligt stressad - fast jag vet inte vad jag stressar till...?!?


Imorse gick jag och ♥H upp kl 6. Långt innan vi måste.
Vi tände ljus och drack kaffe.
Så fantastiskt mysigt.
Det är sån tid som ger mig energi.
Så vill jag ha det varje morgon.
Jag vill vakna innan Stockholm vaknar.
Ta en kaffe.
Kramas i soffan.
Och njuta av tiden.


Semestern kan inte komma mer lägligt...




Godmorgon Stockholm


sandra

Det låterhelt otroligt mysigt Frida! Åhh, nu börjar jag längta till jul! :)

Jag vet hur du menar med att det känns som man stressar, jag kan komma på mig själv ibland men att vara superstressad, men jag har absolut ingenting inplanerat...jävla skumt. Det är då man måste ta ett steg tillbaks och andas...



PUBLICERAT: 2009-10-23, 10:24:10 | URL: http://sandrabananas.blogg.se/
Frida

Helt rätt!

Otroligt hur avslappnad man kan bli av lite tända ljus på morgonen?? I löv it.


Lina

jag vet inte varför, men fick gåshud när jag läste ditt inlägg.. wierd. anyway, har du packat än?


Frida

Gåshud? Oj, bra eller dåligt, de är frågan :)

Nästa vecka börjar packningen...

Jag har förberett med att lägga fram pass, biljetter och yatzi på sängen... det är väl de som är viktigast?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: