2009-05-20
 07:13:58

tickets

Här ser ni fyra spegelvända biljetter till Phuket.
Ta även en titt på mina porriga naglar som jag så flitigt har sparat ihop!







sussu

åååååh hääärligt när åks de? vill ocksåååååååå...... jag hoppar med i resväskan


Frida

klart du ska med i väskan!



Gör dig redo att åka den 31 okt - 17 nov!

Yeah yeah!


Sara

Ååå, va fina dom är!


lina

porriga? haha, blev faktiskt mer upphetsad av biljetterna. :) det är BARA 5 ynka månader kvar tills jag tjuter en stund och ångrar mig. hemska hemska flygresa.

puss!


Anonym

För att undvika missförstånd. Jag menade ju inte dina naglar utan VÅRA biljetter såklaaart


Frida

hahaha...



Lina vi kan hetsgråta tillsammans! Eller så skiter vi i det och dricker vin ur thai-airs dockservice och spelar Yatzi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: