2009-03-29
 14:14:34

vääääääääärdo

Helt jävla värdo.


Sorry medmänniskor men Katrineholm ger mig INGENTING förutom ett tunnare bankkonto och en redig bakfylla.
Visst är det roligt att träffa gamla rävar från skoltiden, men att sitta en hel kväll på Stat och vänta på att nattbussen ska gå hem, det har jag LITE för mycket ADHD för.

Kvällen började med fotboll hos Joss kompis. Värdo för mig som är mer intresserad av att sitta och titta på en gummisnodd än fotboll. Därför så roade jag mig med att dricka rödvin, lyssna på "Torkel i Knipa" och spela Dart.
Inte ens Dart är jag jag bra på. Jag träffade väggen, golvet och listen - men INTE tavlan.
Inte så många poäng där inte... men jag vann ändå eftersom jag spelade mot mig själv.


Väl på stat så ville jag vara lite busig att dricka min drink på altan. Så jag utmanade ödet och gick ut trots att
dörren hade en tydlig lapp som sa "DÖRREN FÅR INTE ÖPPNAS".
Men jag och några andra gick ut.
Då RUSAR en ordningsvakt ut och börjar skrika och vara arg...

Vakt - "Här får ni ju inte vara! Det står klart och tydligt på dörren"
Jag - "Men hörru du, ska du vara arg så får du väl ta i ordentligt.... visa lite power"
Vakten tittar undrande på mig.
Jag - "Du borde ha ett ridspö och vifta med, då skulle nog folk bli rädda och visa respekt."
Vakten tar då fram batongen.
Vakten - "Men den här då?"
Jag - "Nej nej, den där lilla grejen skrämmer väl inte mig förstår du väl. Men tänk på det till nästa gång. Nu går vi in".

Den arga vakten blev plötsligt glad.
Jag borde bli fredsmäklare. Precis som min far.... inte för att han är det. Men han borde också blir det.

När klockan äntligen slog 01.30 så fick vi åka hem.
Som vi hade längtat!!!
Resan hem underhölls av en tonåring som jag tycktes känna igen, men det visade sig att han
bara var väldigt lik Sid, det lilla djuret i Ice Age.
Han hade minst lika mycket damp iallafall..


Nu ska jag koncentrera mig på att vara bakfyll och invänta mammas goda middag.


Emma

Det var hur som helst himla skoj att träffa på dig den gamla räv.. :) Du skulle må om det dök upp en vakt med hästspö.. Heh..


Frida

Du vet vad som gäller, - min balkong i sommar!!! Right?!


Emma

Det är helt rätt.. Men räcker om det blir vår tror jag, sommaren är det alldeles för långt till.. :)


Yohanna

Hur kan man ha fotbollskväll på en förfest?? Nono!! Låter ju som en halvkul kväll ;)


Frida

eller hur!

Roligare kan man ha..


sussu

haha fan jäkla vakter på statt jag lyckades bli utkastad därifrån fast ja inte ens va för full men jag "råka" tappa en flaska som inte ens gick sönder. Nej jag ska alllldrig mer dit blääääää..... puss på dig


Frida

Nej skit i stat, en riktigt bajsställe! FY!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: