2009-03-13
 13:42:40

nobody is perfect but im pretty fucking close

Smart drag.
- Att köpa tågbiljett på jobbdatorn i Uppsala.... och råka trycka fel på utskriftinställningarna
så biljetten skrivs ut i TV-huset i Stockholm.

Det gillar jag!
Va fan, varför ska man göra livet så lätt för sig hela tiden?


By the way.



 

Snart ska jag trippa iväg och hämta FEM biljetter till mina älskningar U2 ! ! ! ! !
90 minuters värkar och lite krystövningar, sen fick jag mina biljetter!

Så den 31 juli sitter jag på avenyn och dricker vin i solen och ser fram emot en helkväll med Bono!



Anonym

och Snow Patrol som förband? Lär bli fantastiskt! :)


Sara

och Snow Patrol som förband? Lär bli fantastiskt! :)



PUBLICERAT: 2009-03-14, 18:56:38 | URL: http://salin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: