2009-06-05
 09:25:37

nattens drogproblem

När jag ändå är inne på det här med drömmar så kan jag sammanfatta nattens dröm med några rader.
Jag upprepar:
Detta var en dröm.


I natt så togs jag in på Maria Ungdom för att jag var påverkad av alkohol eller droger.
Vad vet jag.
När jag ligger och nyktrar till så knackar mina kompisar på dörren och undrar
vad jag vill ha för vin till kvällen...


Drömtydare? Anyone? Anyone?


Yohanna

Shit, är du stressad eller? Dina drömmar är ju helgalna, och så många konstiga drömmar på så kort tid också!?


Frida

jag menar det!



Jag är tröttare efter att jag har sovit, än före!



Phuu!


Lina

jag kan bara tyda din dröm till att dina vänner känner dig utan o innan... :)





bara 6 timmar kvar till vi dricker viiiiiin!


Frida

hahaha ja det var säkert du som stod där med en box istället för en droppåse!



SES SNAAAAART!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: