2009-06-21
 12:22:45

Resan fortsätter

Hello mate!

Nu är midsommar i Linköping över. Efter en mängd lekar, vinprovning, sång och dans så styr vi
vidare mot Lund och Köpenhamn. Där väntar Linas mor och hennes karl som ska bjuda på god mat och
vin (hoppas jag..?) sen tar vi en tripp till Köpenhamn där vi ska sitta i solen hela dagen, dricka vin och prata danska.
Det ska bli så ROLIGT!

Det är med blandade känslor som jag lämnar Linköping. Det är nämligen fantastiskt billig här, man kan tro att man är
utomlands, bara att skillnaden är att Linköping också har svenska kronor.
Ett glas vin för 39 spänn!
Hur jag än gör så går jag bara plus ute på krogen!

Nu blir det andra bullar i grannlandet!


Midsommar 2009


Jennie och jag

Lina och Sandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: