2009-06-11
 10:14:19

Jag vill uppmärksamma en blogg!!!!!

Kära medmänniskor!

Jag vill väldigt gärna uppmärksamma en blogg med adressen:

www.kissies.se/

Jag kan inte slita mig från flickebarnets videobloggar.

Jag skäms.
Skäms gör jag!
Jag kan inte titta på henne samtidigt som jag lyssar.
Vilken my little ponny värld lever hon i?

En liten tonårstjej som tror att hon är vuxen.
Jag hoppas för hennes skull att det finns en affärsidé bakom detta.
Om inte:

Du mår dåligt tjejen!!






Lina

jag dör. herregud.

som en trafikolycka, man kan inte sluta stirra på skiten.


R

haha, sjukt kul sida. Kan inte du lägga upp en idolbild på henne på din sida, då länkar hon till dig =)

http://www.kissies.se/category/bilder.html



Massor av folk som tydligen avgudar henne.


Frida

Jag förstår att hon har så många läsare.

Det är som "En annan del av Köping" - det är kul att se på muppar.

Bara det att Köping-folket är på tok mycket smartare, har empati och känsla, något som den här trasdockan verkar sakna.



Hon är otroligt dryg mot sina läsare, ser sig själv som en idol och klankar ner på "fula" människor.

Ibland säger hon sig vara en förebild. Och ibland vill hon det inte.



Jag blir upprörd!

Samtidigt som jag tycker så synd om henne.

Det kan ju inte ens finnas vakum i henne huvud.

Stackars stackars henne den dagen hon växer upp och inser hur bilden av henne är!




sandra

Åh jaaa, hon är inte helt hundra! Man blir lite beroende av att läsa hennes blogg..bara för att få skratta! Haha! Själv har jag även fastat för två fjortisbloggar. Haha! Hoppas inte vi var sådana när vi var små! :S Kraaam!


Johanna

tappar orden försöker hitta orden igen stum



PUBLICERAT: 2009-06-12, 10:48:00 | URL: http://joy.babyblogg.se
Johanna

jag ÄR verkligen stum! Är detta på allvar? Med andra ord finns det en uppsjö av tonåringar i stripigt blonderat hår upptuttade hållandes i sin kompakta digitalkamera som filmar såhär?! Vad är det dem vill förmedla? Eller det hör till varje tonårstjejs vardag att visa upp varje dag vad man klär sig i och prata med Lidingö-dialekt i så stor utsträckning det bara går?? Senaste inlägget med tjejen som filmar hör jag knappt vad hon säger pga hennes "fina" tal... WHAT? Hennes tröja matchar tvålen, eller vad yrar hon om? Phu!



PUBLICERAT: 2009-06-12, 10:50:47 | URL: http://joy.babyblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: