2009-06-15
 09:07:56

Jag känner mig en smula tillfredsställd

...eftersom jag har planer för dagen!

Punkt nummer ett på dagordningen är:

* Anmäla mig arbetslös på arbetsförmedlingen.

det känns lite på låtsas, som ett skämt, eftersom jag börjar jobba i Juli igen. Men vill man klämma ut några
kronor från a-kassan (vilket man självklart vill) så måste jag göra det.


* Klippa manen
mitt hår alltså. Jag är så less på mitt hår som kan jämföras med ett kardat får. Igår fick jag ett tokryck att jag skulle
klippa av mig allt. Så blir det inte.


* Fika med Malin
som äntligen har kommit tillbaka till Stockholm igen! Hurraaa!

* Bio med Robban
den nya skräckfilmen blir det. Varför jag har sagt ja till det här är helt obegripligt eftersom jag kommer sitta
rädd om en liten harpalt själv på tunnelbanan hem sen. Fast man kan ju alltid blunda sig igen filmen.


Drag me to hell


Hjälp.....!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: