2009-07-08
 12:10:30

tema: död

Det är drygt en vecka sen Michael Jackson lämnade jordlivet. Men fortfarande så toppar han löpsedlarna och
säljer musik som aldrig förr. Vilken fantastisk affärsidé. Att dö.

Jag såg en del av begravningscermonin igår, och även fast det var en blandning
av kyrkans barntimmar och en amerikans allsång på skansen så kunde jag inte undgå
att bli rörd när hans sjukt söta dotter höll ett kort tal till sin döde far.
Stackar lilla barn.

***

Från ett dödsfall till ett annat:

En dödare råtta har jag aldrig sett i hela mitt liv.
Jag gissar på en trafikolycka.
R.I.P




Från en sak till en annan.
Jag har hittat en fantastiskt fin byrå som jag ska köpa på IKEA.
Så nu är det bara att palla sig hit Mor och Far med bilen!!!



Fin va!!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: