2009-07-21
 16:00:40

Ballehäng ala tisdag

Ikväll blir det fan i mig ett glas rött och ballehäng!
Svinkallt?
Of course my horse! Men då är det bara att klä på sig min nya Gant-tröja som jag
köpte för alla mina pengar från A-kassan.
Men pengar som pengar. De är ju till för att spenderas. Flitigt!

Åh vad jag ska njuta av ensamheten ikväll igen!
NOT!


Jag får damp av att vara själv! Jag måste göra något nytt i mitt liv.
Fly landet? köpa katt? knarka? Ta motorcykelkörkort? Odla majs?






Lina

jag röstar för odla majs eller fly landet med mig o S i januari!!!!



vi är så sjukt bakis idag så har köpt upp hela bolaget så nu kör vi igen.

skål darling!


Frida

Jag gör båda!!!!



Jag vill också vara bakis, buhuhu... eller dricka vin iallafall!


Sabbe

ja tycker diu ska ta motorcykelkort!! ;)



PUBLICERAT: 2009-07-21, 19:53:54 | URL: http://chippie.blogg.se/
Anonym

Jaaa de vore skitskoj Sabbe!!! Men dyrt like hell!

Jag börjar med att odla majs sen får vi se vad som händer!


Ralle

Fly till Norge, här tar vi en after work varje dag =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: