2009-01-26
 09:58:17

drömjobbet

Mina morgonrutiner består av kaffe, besöka DN.se, Björnsbytare.se, Hemnet.se samt ams.se.
Det enda som jag verkligen får ut något av är dn.se och mitt kaffe.

Först kollar jag björnsbytare. Efter 2 minuter inser jag att ingen vill byta till sig min skabbiga lägenhet.
Då går jag in på hemnet istället för att se vad som finns att köpa. 
Ytterligare 1 minut senare inser jag att jag att det saknas en och annan slant för att kunna köpa. Därför
hamnar jag tillslut på arbetsförmedlingens hemsida...

Det ams.se har att erbjuda är bland annat:


batteriexpert
hundförare
flygplatskontrollant
turkisk kock
fotterapeut
mattrepartör


Jävla Sverige.
Är det ingen som söker en hemmafru som kan springa runt i raffset hela dagarna och bara
dricka vin?!


Lina

Ja men jag meeenar det!!

Fy fan va vi skulle göra det bra sis!


Frida

Ja, är det något vi skulle klara av så är det väl att vara en akoliserad hemmafru?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: