2009-01-22
 23:27:46

trevlig helg

Nu är det helg. 
För mig iallafall. Jag vet inte hur många som jag har sagt trevlig helg till idag, i tron om att alla
faktiskt tar helg.  Det känns en smula pinsamt att önska människor trevlig helg när det faktiskt bara är
torsdag. Folk kanske tror att jag har dålig koll på dagarna?
Jag minns när jag sa "God Jul" till en vän som var Jehovas Vittne. Då skämde jag också. Han kanske 
tog illa upp?!? Men jag ville ju bara vara snäll...
Även om han inte firar jul, så kan man väl ha en God Jul?

Jag ska hur om helst ha en fantastiskt trevlig helg.
Jag har verkligen längtar till den här helgen!

Ikväll njuter jag av vitt vin och The Phantom Of The Opera.


Sjukt nostalgiskt.




... men trevlig helg då!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: